sobota, 2 sierpnia 2014

Sól do kąpieli własnej roboty

Wybór prezentu dla kogoś jest dla mnie zawsze ważną sprawą. Wszystkie okazje mam zapisane w kalendarzu i staram się z wyprzedzeniem myśleć czym mogłabym daną osobę obdarować. Wydaje mi się, że taki przemyślany prezent, trafiający w gust bądź potrzebę danej osoby jest najcenniejszy, bo oznacza, że się o tej osobie myślało, i że się jej słucha. Dodatkowo na wartości zyskują prezenty samodzielnie wykonane.
Jednym z pomysłów jest sól/płyn do kąpieli. Oryginalny przepis:
"Składniki
-szklanka grubej soli
-szklanka bezzapachowego, łagodnego mydła w płynie
- łyżka ekstraktu waniliowego
Sól wsypujemy do słoiczka, zalewamy mydłem, dodajemy ekstrakt waniliowy. Odstawiamy na noc. Używamy ok. pół szklanki na wannę wody."
Moja wariacja jest taka, że zamiast mydła w płynie kupuję płyn do kąpieli. Bardzo lubię czekoladowo pomarańczowy- zapach smakowity :) Całość robię w szklanym słoiczku. Tadam:
Sól do kąpieli wykonana dla Ani, użyłam soli himalajskiej ze względu na zdrowotne właściwości- stąd lekko różowy kolor. A do tego zrobiłam jeszcze kulki musujące do kąpieli- zapraszam po przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz